Hizkuntza arrotzen ikaskuntzarako helburuak : mailak / Jan A. van Ek ; [itzultzailea, Iñaki Iñurrieta]
Liburuki hau hizkuntza arrotzen ikaskuntzaren helburuei buruzko azterIan baten bigarren partea da. Lehen partea, Hizkuntza arrotzen ikaskuntzarako helburuak, I liburukia: Nondik-norakoak, Europako Kontseiluak argitaratu zuen jatorriz Strasbourg-en l 986an. Lehen partean hizkuntza arrotzen ikaskuntzarako helburuen izaeraz aritu ginen batez ere, eta helburu hauen eta hezkuntz orokorraren xedeen arteko erlazioez. 1975ean The Threshold Level-en lehen agerpenaren ondotik izandako aurrerapenetan oin hartuz, hizkuntzak ikasteko helburuak zehaztuko zituen eredu global bat eraikitzeko saioa egin genuen, komunikazio-gaitasunaren osagai nagusi guztiak hartzeko aski zabal izango zena. Liburuki honetan hizkuntza arrotzen ikaskuntzaren helburuak erarik praktikoenean bereizteko moduak aztertzen ditugu, beraiek azaltzen dituzten komunikazio-gaitasunaren maila desberdinen ikuspegitik, eta azken kapituluan helburu-mota desberdinen artean maila-baliokidetasunak ezartzeko ahalbideez aritzen gara laburki, xede-talde desberdinentzako helburuen artean, esate baterako. Lehen liburukia bezala, hau ere Europako Kontseiluko Kultur Lankidetzarako Kontseiluaren 12. egitasmoaren emaitzaren parte bat da, «Modern languages - Iearning and teaching modern languages for communication» delakoarena alegia.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Egilea(k): | |
Argitaratua: |
Donostia :
HABE,
L.G. 1989
|
Bilduma: |
Itzulpen saila (HABE)
; 22 |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Monografiak
|
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea (HABE) Argitaletxearen webgunea |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Monografia | 81'232:371 EK hiz (II.liburukia) | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK23070018 |