Sintesi silabikoa / [egilea] Garbiñe Candina ; [marrazkilaria, Francisco Fernandez
Proiektu honen helburua da kontzientzia silabikoa euskaraz lantzeko materialak sortzea. Kontzientzia silabikoa kontzientzia fonologikoaren eremuetako bat da, eta diskurtsoa silabak izeneko soinu-unitate txikiagoetan banatzen dela eta unitate horiek manipula daitezkeela ulertzeko gaitasunari egiten dio erreferentzia. Material hau Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako lehen mailako ikasleei zuzenduta dago, eta bereziki, hezkuntza-premia bereziak dituzten edo irakurtzen ikasteko zailtasunak dituzten ikasle guztiei. Ebaluazio-adierazleak: hitzak silabaka segmentatzen ditu; hasierako, amaierako eta tarteko silaba identifikatzen eta bereizten ditu; silabak manipulatzen ditu gehitzeko, kentzeko edo elkartzeko...
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Egilea(k): | |
Argitaratua: |
[S.l.] :
Pasionporloslibros,
2022
|
Bilduma: |
EIMA 4 (2021eko deialdia)
|
Hezkuntza-etapa: |
Haur Hezkuntza (HH) |
Ikasgaia: |
Heziketa berezia Irakurketa eta idazketa |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
Curriculumeko baliabideak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea |
Adina / Maila: |
Haur Hezkuntza, 5 urte |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Haur Hezkuntza | I HH5 EUS 392 22 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK22040417 |
Haur Hezkuntza | I HH5 EUS 392 22 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK22040416 |