Azala
Liburua Eskuragarri

Nik esaten dudalako / [testua] Ana Arribillaga ; [ilustrazioak] Usue Egia

"Nik esaten dudalako" eguneroko bizitzako zortzi egoera aurkezten dituen liburua da. Horietan guztietan, pertsonaia helduek haurrak hezten dituztela dirudien arren, benetan egiten dutena inposatzea da, argudioak ez baitituzte erabiltzen. Liburu honen helburua da gure jokabide errepikakor eta inkontzienteak islatzea eta alternatibak eskaintzea. "Nik esaten dudalako", material didaktiko honekin eguneroko bizitzan, askotan jakin gabe, hainbat ezagutza transmititzen ditugula islatu nahi da. Hartu-eman horien bidez pentsamenduaren garapena, autonomia, erantzukizuna, autoezagutza orekatua, emozioen garapena... edo berriz kontrola, haserrea, mendetasuna, emozioak ezkutatzea goaz garatzen. Bai irakasleria, ikasleria baita gurasoak ere. denok gure burua islatua ikus dezakegu egoera horietan. Ikustearekin batera egite horien eragina pertzibitu daiteke ere. Perzibitzeaz gain, egoera horien aurrean pentsatzeko eta esateko beste bideak badaudela proposatzen da. Liburu honen helburua gure jokabide errepikakor eta inkontzieenteen ispilu egitea eta alternatibak eskeintzea da.

Zerrenda:
Egile nagusia: Arribillaga, Ana
Egilea(k): Egia, Usue
Argitaratua: Berriozar : Denonartean, L.G. 2021
Bilduma: EIMA 4 (2020ko deialdia)
Hezkuntza-etapa: Lehen Hezkuntza (LMH)
Gaia:
Generoa / Forma: EIMAk onetsitako materialak
Curriculumeko baliabideak
Erreferentzia-materialak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Adina / Maila: Lehen Hezkuntza, 1., 2., 3., 4., eta 5. mailak
Sinopsia:"Nik esaten dudalako" eguneroko bizitzako zortzi egoera aurkezten dituen liburua da. Horietan guztietan, pertsonaia helduek haurrak hezten dituztela dirudien arren, benetan egiten dutena inposatzea da, argudioak ez baitituzte erabiltzen. Liburu honen helburua da gure jokabide errepikakor eta inkontzienteak islatzea eta alternatibak eskaintzea. "Nik esaten dudalako", material didaktiko honekin eguneroko bizitzan, askotan jakin gabe, hainbat ezagutza transmititzen ditugula islatu nahi da. Hartu-eman horien bidez pentsamenduaren garapena, autonomia, erantzukizuna, autoezagutza orekatua, emozioen garapena... edo berriz kontrola, haserrea, mendetasuna, emozioak ezkutatzea goaz garatzen. Bai irakasleria, ikasleria baita gurasoak ere. denok gure burua islatua ikus dezakegu egoera horietan. Ikustearekin batera egite horien eragina pertzibitu daiteke ere. Perzibitzeaz gain, egoera horien aurrean pentsatzeko eta esateko beste bideak badaudela proposatzen da. Liburu honen helburua gure jokabide errepikakor eta inkontzieenteen ispilu egitea eta alternatibak eskeintzea da.
Finantzaketa:Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2020ko deialdia)
Deskribapen fisikoa:[70] or. : kol. ir. ; 30 x 21 cm
Adina / Maila:Lehen Hezkuntza, 1., 2., 3., 4., eta 5. mailak
Hezkuntza Sailaren onespena:2021/09/06
ISBN:978-84-17940-74-4