Joko tradizionalak eta herri-kirolak (arazo-egoera) [Interneteko baliabidea] : Gorputz Hezkuntza : Lehen Hezkuntza 3 / egilea, Asier Irazabal ; marrazkilaria, Belatz
Unitate didaktiko honetan, bakarkako ekintzen dominioa lantzen da -lehena sailkapenean-, etahelburua da ikasleek hainbat ingurune egonkorretan jokabide motor eraginkorrak izaten ikasteaeta beren buruarenganako konfiantza areagotzea. Horretarako, norberaren mugak ezagutu,ahalegina eta jarraikitasuna balioetsi eta gizabanako diren aldetik hobetzeaz gain, norberarenaurkako erronka motorrak gainditu beharko dituzte.
Zerrenda:
Egile korporatiboa(k): | ; |
---|---|
Egilea(k): | ; |
Argitaratua: |
Eibar :
Irale ; [SOHAT],
2017
|
Bilduma: |
Gorpuz Hezkuntzarako oinarrizko programazioa (Lehen Hezkuntza)
R400 IRALE (2016-2017 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Gorputz Hezkuntza |
Generoa / Forma: |
Baliabide digitalak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak Arazo-egoerak Unitate didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Urteko/ikasturteko programaizo didaktikoa Ikus SOHATeko material guztiak |
Adina / Maila: |
LMH, 3. maila |
Sinopsia: | Unitate didaktiko honetan, bakarkako ekintzen dominioa lantzen da -lehena sailkapenean-, etahelburua da ikasleek hainbat ingurune egonkorretan jokabide motor eraginkorrak izaten ikasteaeta beren buruarenganako konfiantza areagotzea. Horretarako, norberaren mugak ezagutu,ahalegina eta jarraikitasuna balioetsi eta gizabanako diren aldetik hobetzeaz gain, norberarenaurkako erronka motorrak gainditu beharko dituzte. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | 67 or. ; PDF |
Hizkuntza-onespena: | 2017/03/01 |
Adina / Maila: | LMH, 3. maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2017/03/01 |