Fonemak kontzientzia fonologikoaren bidez lantzen [Interneteko baliabidea] / Fernandez Garmilla, Angela
Eskola 2.0 izeneko programari jarraituz, ezinbesteko ikusten da ikasleek material informatiko osagarri egokia izan dezaten geletan lantzen diren gai eta proiektuetarako. Gaur egun gabezia informatikoak nabarmenago dira Lehen Hezkuntzako lehen zikloan, eta, hori dela eta, lehen ziklo horretarako materiala egokitzeari eman nahi izan zaio lehentasuna. Hortik, beraz, kontzientzia fonologikoaren bidez irakurketa-idazketa lantzeko materialak prestatzearen garrantzia. Bestalde, eskolan lantzen den eskola barneratzailearen printzipioen barruan, arreta handia jarri da irakasleek etapa horretan garatzen dituzten hainbat proiektutarako eskema eta mapa kontzeptualak eskaintzean.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Gasteiz :
Irale,
2015
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2014-2015 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Euskara eta Literatura |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
IRALEren materialak
Baliabide digitalak Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Joan material honetara (deskargatu PDFak eta aplikazioa) Argitaratzailearen webgunea |
Adina / Maila: |
Lehen Hezkuntza |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK16020176 |