Joan edukira
Azala
Jokoak eta horma-irudiak Eskuragarri

Klika: Fonemekin salto-saltoka [Interneteko baliabidea]

Gure jarduerak argi adierazi digunez, trebetasun metafonologikoak landuz, irakurketa eta idazketa errazago eskuratzen dira. Horregatik, garrantzitsua da hitzen egitura fonikoaren analisian trebatzea, irakurketaren eta idazketaren teknikak ikasi aurretik eta bitartean, batez ere Haur Hezkuntzan (5 urte) eta Lehen Hezkuntzako hasierako mailetan. Kontzientzia fonologikoa lantzea ezinbestekoa da irakurtzen eta idazten ikasteko prozesuan sortu ohi diren sinplifikazioak gutxiagotzeko: hitzak laburtzea, fonemak ordezkatzea, fonemak isiltzea, fonemak eraldatzea… Era berean, funtsezkoa da ahozko hizkuntzaren garapenean ere suertatzen diren ahoskatze-arazoei aurre egiteko. Izan ere, ondo ahoskatzeko, ondo irakurtzeko eta zuzen idazteko, umeak fonemak ezagutu behar ditu.

Zerrenda:
Egile korporatiboa: R-400 ; IRALE (2019-2020 ikasturtea)
Beste egile batzuk: Mejias Bikandi, Matxalen ; Barrenetxea Goiria, Aitziber ; Martin Francisco, Natividad
Argitaratua: Bilbo (Artazugoikoa): www.irale.hezkuntza.net, 2020
Gaia
Generoa / Forma Interneteko baliabidea
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Deskargatu audioak (zip)
Deskargatu jokoa (1. atala)
Deskargatu jokoa (2. atala)
Ikusi bideotutoriala
Lanaren zergatia eta azalpena (PDF)
Adina / Maila: HH 5; LMH 1. eta 2. mailak