Azala
Liburua Eskuragarri

Eskolaren arkeologia / Fernando Alvarez-Uría eta Julia Varela ; [itzultzailea, Bitez, S.L. ; gainbegiratzailea, Mikel Urkola]

Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.

Zerrenda:
Egile nagusia: Álvarez-Uría, Fernando
Egile korporatiboa(k): Gipuzkoa . Foru Aldundia . Kultura eta Euskara Departamentua ; Bitez ; Euskal Herriko Unibertsitatea. Argitalpen Zerbitzua ; Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Egilea(k): Varela, Julia ; Urkola, Mikel
Argitaratua: [Leioa] Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, L.G. 1996
Bilduma: Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua)
Gaia:
Generoa / Forma: Monografiak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Sinopsia:Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.
Jatorrizko izenburua:Arqueología de la escuela
Finantzaketa:Liburu hau Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da.
Liburu hau, Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura eta Turismo sailak emandako diru-laguntzari esker euskaratu da.
Deskribapen fisikoa:244 or. ; 24 cm
ISBN:84-7585-811-2