Azala
Webgunea Eskuragarri

Zenbakizko proportzionaltasuna eta ehunekoak [Interneteko baliabidea] / Enrique González Campo

- Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.

Zerrenda:
Egile nagusia: González Campo, Enrique
Erakunde egilea: IRALE (Artazugoikoa)
Argitaratua: Bilbo : Irale, 2018
Bilduma: R400
IRALE (2017-2018 ikasturtea)
Hezkuntza-etapa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH)
Ikasgaia: Matematika
Generoa / Forma: EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak
Loturak: Deskargatu "Jclic" aplikazioa
Joan material honetara
Adina / Maila: DBH, 1. maila
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza INTERNETEKO BALIABIDEA EK18070004