Zenbakizko proportzionaltasuna eta ehunekoak [Interneteko baliabidea] / Enrique González Campo
- Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
Irale,
2018
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2017-2018 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Matematika |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Baliabide digitalak |
Loturak: |
Deskargatu "Jclic" aplikazioa Joan material honetara |
Adina / Maila: |
DBH, 1. maila |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK18070004 |