Azala
Liburua Eskuragarri

Ikaskuntza kooperatiboa gogoetaren ikuspegitik / George M. Jakobs, Anita Lie eta Siti Mina Tamah ; itzultzailea, Hitzurun

Lan honen xede nagusia da hizkuntza-irakasleek eta ikasleek ikaskuntza kooperatiboari buruzko xehetasun garrantzitsuen gaineko gogoeta egitea. Horretarako, ikaskuntza kooperatiboaren aurrekariak azaldu ondoren (historia, kultur tradizioetan dituen sustraiak, oinarri teorikoak eta zenbait ikerlan), oinarrian dauden zortzi printzipioak azaltzen dira hasierako ataletan. Indarrean jartzeko jarraibideak eta aholku praktikoak eskaintzen dira gero; halaber, honelako ikaskuntzaren ebaluazioari ere erreparatzen zaio. Ikaslea ardatz duen paradigmaren testuinguruan, gogoetan oinarritutako irakaskuntzarekin lotzen dira ikaskuntza eta irakaskuntza kooperatiboa. Gainera, irakasleek eurek ere lankidetzan nola jardun dezaketen eta elkarrekin nola hausnar dezaketen lantzen da testuan. Azkenik, bost hizkuntza-ikasgai deskribatzen dira, aldez aurretik azaldutakoa aintzat hartuta. Azpimarratzekoa da liburuan zehar txertaturik dauden hausnarketarako etenaldiak; hainbat galderarekin egingo du topo horietan irakurleak. Izan ere, egileen uste eta ohiturekin bat dator planteamendua; diotenez, eurek ezin dute H bitaminaren dosirik gabe biziraun, hausnarketarik gabe, alegia.

Zerrenda:
Egile nagusia: Jacobs, George M.
Egile korporatiboa(k): HABE ; Hitzurun Hizkuntz Zerbitzuak
Egilea(k): Lie, Anita ; Tamah, Siti Mina
Argitaratua: Donostia : HABE, L.G. 2024
Bilduma: Itzulpen saila (HABE) ; 59
Gaia:
Generoa / Forma: Monografiak
Loturak: Argitaratzailearen webgunea (HABE)
Argitaratzailearen webgunea (EJAZN)
Ikus aurkibidea
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Monografia 81-23:37.02 JAC ika Eskuragarri  Maileguan eskatu EK24120063