Literaturaren didaktikaren erronkak XXI. mendeko Bigarren Hezkuntzan / Xabier Hernandez Llona
Lan honen helburu nagusiak, batetik, literaturaren irakaskuntzaren gaineko egoeraren diagnostiko orokorra baina oinarritua egitea da; eta, bestetik, literaturaren irakaskuntzatik heziketa literariorako oinarriak finkatzeko xedez, ikastetxeetan edota hezkuntza komunitateetan aldaketa hori gauzatzen lagunduko duten baldintzatzaile nahiz aldagaiak identifikatzea, hortik proposamen pedagogiko-didaktikoa eraikitzeko eta proposatzeko.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Egile korporatiboa(k): | ; |
Argitaratua: |
Bilbao : Amorebieta-Etxano :
Labayru ; Amorebieta-Etxanoko Udala,
L.G. 2021
|
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Monografiak
|
Loturak: |
Argitaratzailearen webgunea Ikus aurkibidea |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
R600 Euskal Literatura idatzia | [R600] 821.361:37.02 HER lit | Eskuragarri Maileguan eskatu | IRALE22040172 |
Monografia | 821.361:37.02 HER lit | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK22030027 |