Azala
Liburua

Matematika. Lehen Hezkuntza 5

Proiektuaren gakoak Motibazioa: gamifikazioa motibatzeko tresna eraginkorra da, bai ikasleentzat, bai irakaslearentzat. Konpetentzietan oinarritutako ikaskuntza. Metodologia aktiboak: gamifikazioa, proiektuak, lankidetzan oinarritutako ikaskuntza, pentsatzeko errutinak eta trebeziak, askotariko adimenak. Abentura digitala: baliabide guztiak online eta offline.

Zerrenda:
Egile korporatiboa: GAMIFICA TU AULA taldea ; Bakun Itzulpen eta Argitalpen Zerbitzuak
Beste egile batzuk: Augusto Buitrago, Victoria ; Gallego Calvo, María
Argitaratua: Amorebieta-Etxano : Ibaizabal , 2018
Bilduma: Jakintzaren Zaindariak proiektua (Ibaizabal)
Gaia
Generoa / Forma Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Proposamen didaktikoa
Adina / Maila: LMH, 5.maila

Internet

Proposamen didaktikoa
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Lehen Hezkuntza I LMH-5 MAT 17 18 Eskuragarri  Eskatu EK19110089
Lehen Hezkuntza I LMH-5 MAT 17 18 Eskuragarri  Eskatu EK19110088