Zirkua [Interneteko baliabidea] : Gorputz Hezkuntza : Lehen Hezkuntza 2 / egilea, Iñaki Ruiz Estornell ; marrazkilaria, Belatz
Unitate didaktiko honetan, adierazpen- eta arte-ekintzak biltzen dituen dominioa lantzen da-seigarrena sailkapenean-. Dominio horren helburua da ikasleek gorputza berez(naturaltasunez) edo berariaz erabiltzea, zentzu estetikoa emanez, bai komunikatzeko, baiemozioak, sentimenduak eta mezuak adierazteko. Dominio hori lantzeko, gorputzarenadierazpen-baliabideak (mugimenduak, keinuak eta hizkuntza), adierazpen-erregistroak(erritmoak, lekualdatzeak, dantza, rolak, jarrerak, sentimenduak...) eta horiek elkarlaneansor ditzaketen adierazpen-aukerak erabiliko dira
Zerrenda:
Egile korporatiboa(k): | ; |
---|---|
Egilea(k): | ; |
Argitaratua: |
Donostia :
[SOHAT] : Irale,
2017
|
Bilduma: |
Gorpuz Hezkuntzarako oinarrizko programazioa (Lehen Hezkuntza)
IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Gorputz Hezkuntza |
Generoa / Forma: |
Baliabide digitalak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Joan material honetara Urteko/ikasturteko programazio didaktikoa Ikusi SOHATeko material guztiak |
Adina / Maila: |
LMH, 2. maila |
Sinopsia: | Unitate didaktiko honetan, adierazpen- eta arte-ekintzak biltzen dituen dominioa lantzen da-seigarrena sailkapenean-. Dominio horren helburua da ikasleek gorputza berez(naturaltasunez) edo berariaz erabiltzea, zentzu estetikoa emanez, bai komunikatzeko, baiemozioak, sentimenduak eta mezuak adierazteko. Dominio hori lantzeko, gorputzarenadierazpen-baliabideak (mugimenduak, keinuak eta hizkuntza), adierazpen-erregistroak(erritmoak, lekualdatzeak, dantza, rolak, jarrerak, sentimenduak...) eta horiek elkarlaneansor ditzaketen adierazpen-aukerak erabiliko dira |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | : PDF artxiboa ; 43 or. |
Hizkuntza-onespena: | 2017/03/01 |
Adina / Maila: | LMH, 2. maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2017/03/08 |