Herritarren ahotsak [Bideoa - Interneteko baliabidea] : transmisioa ikasgelan / edukien diseuinua eta garapena, Idoia Etxeberria; aholkularitza pedagogikoa, Aintzane Agirrebeña; ikus-entzunezkoen edizioa, Haizea Odria Esnal; edukien diseinua, Irati Lizeaga; aholkularitza pedagogikoa, Josune Zabala
hotsak.eus proiektuan bildutako ahozko ondarea da oinarria. Ahozkotasuna dauka abiapuntu eta helburu gisa. Curriculumean ahozkotasunari garrantzia handia ematen bazaio ere, askotan idatzizkoa gailentzen da ikastetxeetan. Hizkera formala eta informala, biak lantzeko proposamenak egiten ditugu, euskarari freskotasuna eta adierazkortasuna emateko, sormena lantzeko, eta azken batean, euskararen ahozko erabilera sustatzeko. Umorea da horretarako erabiltzen dugun tresnetako bat. Besteak beste euskalkien balioa nabarmen geratzen da, ikasleen nortasun kolektiboa eta indibiduala garatzeko garaian. Identitatearekin lotuta, ikasmaterialak Curriculumaren euskal dimentsioa lantzeko balio du, euskal mundu ikuskeraren erakusgarri den heinean. Euskara eta Literatura ikasgairako 12 bideo-fitxa biltzen ditu ikasmaterial honek, bakoitza bere proposamen pedagogikoekin. Herritarren esperientziak, iritziak eta jakinduria, horixe daramagu ikastetxeetara. Hausnarketarako eta lanketak egiteko hainbat bide zabaltzen dutenak. Betiere euskaraz, teknologia berriak erabilita eta modu erakargarrian.

Internet
Argitaletxearen webgunea
"Euskalkiak: ezin elkar ulertu?" - material didaktikoa
"Euskararen erabilera aisialdian" - material didaktikoa
"HIzkuntza-jarrerak" - material didaktikoa
"Euskaraz bizi nahi dut" material didaktikoa
"Sare sozialak eta euskara" material didaktikoa
"Irakurzaletasuna eta euskara" - material didaktikoa
"Euskara eta zentsura" - material didaktikoa
"Elbira Zipitria" material didaktikoa
"Maria Dolores Agirre eta antzerkia" material didaktikoa
"Sehaska-kantak" material didaktikoa
"Nola kontatu ipuin bat?" material didaktikoa
"Elkarrizketa motak" material didaktikoa
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19100011 |