Oztopoak gainditzeko irakurketa-gida dinamikoak (curriculumeko oinarrizko konpetentzien bitartez) [Interneteko baliabidea - Webgunea] / Fernando Morillo, Susana Sancho
IRAKURKETA-GIDA PRAKTIKOAK eta hainbat dinamikaz hornituak, irakasleari laguntzeko ikastetxean liburuak (edota zeinahi irakasgai) abentura motibagarria eta aberasgarria bilakatzen. Irakurketa-liburuak oro har osagarriak dira irakasgaien programazioetan. Irakasleek, sarritan programazioak itota, gutxi landu ditzakete klasean, eta ikasleek bakarturik topatzen dute beren burua, batere erakargarri ez zaien orri mordo baten aurrean. Ideia horri buelta eman nahi diogu. Testu-liburuak bezain baliagarriak izan daitezke istorioak beraiek, plazer-iturri giza ez ezik, baloreak, sentimenduak, emozioak eta, zergatik ez, edukiak eta programazioa ere lantzeko.
Zerrenda:
Egilea(k): | ; |
---|---|
Argitaratua: |
Irun
: Gaumin
, 2019
|
Bilduma: |
EIMA 4 (2019ko deialdia)
EIMA 4 (2018ko deialdia) |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Baliabide digitalak
Curriculumeko baliabideak Liburuak lantzeko proposamen didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19090164 |