Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua [Interneteko baliabidea]

Harreman publikoen atalean, horien helburuak eta tresnak azaltzen dira, eta baita profesionalak izan behar duen profila eta lanbide-etika ere. Horrez gain, irudi korporatiboak eta identitate korporatiboak duten garrantzia eta jarduerak komunikabideekin duen lotura estua ere aztertzen dira. Marketin-ekitaldien antolaketaren atalari dagokionez, ikusten dira egungo ekitaldi motak eta formatuak, horiek antolatzeko prozesua eta faseak, parte hartzen duten eragileak eta behar diren baliabide nahiz zerbitzuak. Halaber, ekitaldiak jasangarriak izateak duen garrantzian sakondu da. Unitate bakoitzaren bukaeran ariketak eta erronkak proposatzen dira.

Zerrenda:
Egile nagusia: Garagarza Arozena, Jon
Egile korporatiboa: IRALE (2018-2019 ikasturtea) ; R-400
Formatua: Baliabide elektronikoa
Argitaratua: Eibarko IRALE : www.irale.hezkuntza.net , 2019
Gaia
Generoa / Forma IRALEko materialak
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Joan material honetara (PDF)
Joan material honetara (Word)
Adina / Maila: Lanbide Heziketa. Goi-maila

Internet

Joan material honetara (PDF)
Joan material honetara (Word)
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Lanbide Heziketa INTERNETEKO BALIABIDEA Eskuragarri  Eskatu EK19050163