Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua [Interneteko baliabidea] / Jon Garagarza Arozena
Harreman publikoen atalean, horien helburuak eta tresnak azaltzen dira, eta baita profesionalak izan behar duen profila eta lanbide-etika ere. Horrez gain, irudi korporatiboak eta identitate korporatiboak duten garrantzia eta jarduerak komunikabideekin duen lotura estua ere aztertzen dira.Marketin-ekitaldien antolaketaren atalari dagokionez, ikusten dira egungo ekitaldi motak eta formatuak, horiek antolatzeko prozesua eta faseak, parte hartzen duten eragileak eta behar diren baliabide nahiz zerbitzuak. Halaber, ekitaldiak jasangarriak izateak duen garrantzian sakondu da. Unitate bakoitzaren bukaeran ariketak eta erronkak proposatzen dira.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Eibar :
Irale,
2019
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2018-2019 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Lanbide Heziketa (LH) |
Lanbide-arloa: |
Merkataritza eta Marketina (Lanbide Arloa - LOE) |
Heziketa-zikloa: |
Marketina eta Publizitatea (Heziketa Zikloa - LOE). Goi maila |
Lanbide-modulua: |
Ekitaldien protokoloa eta antolamendua (Modulua - LOE) Harreman publikoak eta Marketina (Modulua - LOE) |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Baliabide digitalak |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Joan material honetara (Word) |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lanbide Heziketa | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19050163 |