Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua [Interneteko baliabidea] / Jon Garagarza Arozena
Harreman publikoen atalean, horien helburuak eta tresnak azaltzen dira, eta baita profesionalak izan behar duen profila eta lanbide-etika ere. Horrez gain, irudi korporatiboak eta identitate korporatiboak duten garrantzia eta jarduerak komunikabideekin duen lotura estua ere aztertzen dira.Marketin-ekitaldien antolaketaren atalari dagokionez, ikusten dira egungo ekitaldi motak eta formatuak, horiek antolatzeko prozesua eta faseak, parte hartzen duten eragileak eta behar diren baliabide nahiz zerbitzuak. Halaber, ekitaldiak jasangarriak izateak duen garrantzian sakondu da. Unitate bakoitzaren bukaeran ariketak eta erronkak proposatzen dira.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Egile korporatiboa: | ; |
Argitaratua: |
Eibarko IRALE
: www.irale.hezkuntza.net
, 2019
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Interneteko baliabidea
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Joan material honetara (Word) |

Internet
Joan material honetara (PDF)Joan material honetara (Word)
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lanbide Heziketa | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK19050163 |