Zertarako irakurri? Ulertzeko [Interneteko baliabidea] / Victor Moreno Bayona
Lehen zatian, irakurketari, esanahiari eta testuaren ulermenari buruzko hausnarketa sakona eskaintzen zaigu, irakurtzeko ekintzan parte hartzen duten faktoreak aintzat hartuz, hau da: irakurlea, testua eta testuingurua. Bigarren zatian, berriz, honako hauek eskaintzen dira: ulermenezko irakurketaren aurretik egin beharreko jarduerak, arlo guztietan komunak diren irakurmen trebetasunak garatzeko jarduerak eta testuak hobe ulertzeko idazketa jarduerak.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Argitaratua: |
[Iruña] :
Nafarroako Gobernua. Hezkuntza Departamentua,
2005
|
Bilduma: |
Blitz. Eskolako Liburutegiko Bilduma. Sorta horia
|
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Baliabide digitalak
Monografiak |
Loturak: |
Liburuaren bertsio digitala |
Sinopsia: | Lehen zatian, irakurketari, esanahiari eta testuaren ulermenari buruzko hausnarketa sakona eskaintzen zaigu, irakurtzeko ekintzan parte hartzen duten faktoreak aintzat hartuz, hau da: irakurlea, testua eta testuingurua. Bigarren zatian, berriz, honako hauek eskaintzen dira: ulermenezko irakurketaren aurretik egin beharreko jarduerak, arlo guztietan komunak diren irakurmen trebetasunak garatzeko jarduerak eta testuak hobe ulertzeko idazketa jarduerak. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | 219 or. : 22 cm |
ISBN: | 8423527565 |