Azala
Liburua Eskuragarri

Idazketaren gidaliburua : Jeannot metodoa / GIE-BIEko talde psikopedagogikoak egokitua, Feli Arbizu, Edurne Egilior, Xabier Garagorri

Hona hemen idazketa aprendizaiaren metodo berri bat "fracaso escolar" deritzaion kalteak gutxitzeko eta batez ere aurretik aurrezteko baliagarria dena. Josiane Jeannot egilea, milaka haurren esperientzi pratikoak jaso ondoren, ohartu da idazketaren aprendizaia, ohizko metodoak erabiliaz zenbaitetan zaila eta aspergarria egiten dena, erraztu eta alaitu daitekela mugimendu sinple eta zehatzak erabiliez gero taldeko pedagogi giroan. Idazketarako behar diren marrak, idatzi aurretik gorputzarekin lehenengo eta keinuez gero barneratzen badira, haurrei idaztea erraza egiten zaie eta bapatean kodigoak irakurtzen konturatu gabe ohitutzen dira. Haurrak gorputz osoz bizitzen du gero idatziko duena. Irakasteko era berri honek haurren beharrizan funtsezkoenei erantzuten die: jolasa, mugimendua, arrakasta, gorputzaren eskema eta denbora-espazioaren erakuntzak bapatean garatuaz. Era honetako pedagogiak gainera, hitzen azpitik dagoen gorputz espresioa errazten du eta irakasle-ikasleen arteko harremana barru

Zerrenda:
Egile korporatiboa(k): Gipuzkoako Ikastolen Elkartea ; Bizkaiko Ikastolen Elkartea
Egilea(k): Egilior, Edurne ; Arbizu Bakaikoa, Feli ; Garagorri, Xabier
Argitaratua: [Donostia] : Gipuzkoako Ikastolen Elkartea, L.G.1983
Bilduma: Eskola-liburu zaharrak
Gaia:
Generoa / Forma: Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Sinopsia:Hona hemen idazketa aprendizaiaren metodo berri bat "fracaso escolar" deritzaion kalteak gutxitzeko eta batez ere aurretik aurrezteko baliagarria dena. Josiane Jeannot egilea, milaka haurren esperientzi pratikoak jaso ondoren, ohartu da idazketaren aprendizaia, ohizko metodoak erabiliaz zenbaitetan zaila eta aspergarria egiten dena, erraztu eta alaitu daitekela mugimendu sinple eta zehatzak erabiliez gero taldeko pedagogi giroan. Idazketarako behar diren marrak, idatzi aurretik gorputzarekin lehenengo eta keinuez gero barneratzen badira, haurrei idaztea erraza egiten zaie eta bapatean kodigoak irakurtzen konturatu gabe ohitutzen dira. Haurrak gorputz osoz bizitzen du gero idatziko duena. Irakasteko era berri honek haurren beharrizan funtsezkoenei erantzuten die: jolasa, mugimendua, arrakasta, gorputzaren eskema eta denbora-espazioaren erakuntzak bapatean garatuaz. Era honetako pedagogiak gainera, hitzen azpitik dagoen gorputz espresioa errazten du eta irakasle-ikasleen arteko harremana barru
Deskribapen fisikoa:101 or. : kol. eta z.-b. ir. ; 20 x 25 cm
Hezkuntza Sailaren onespena:1983ko iraila
ISBN:84-85455-18-5 (obra osoa)
84-85455-22-3 (III. liburukia)