Azala
Liburua Eskuragarri

Oinarrizko marketina / [egilea] Agustin Arostegi Artetxe ; [zuzenketak, Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak]

Enpresa-zientzietako eta komunikazioko ikasleei zuzendua. Marketina zer den esplikatzen hasten da liburua, eta, ondoren, marketinaren oinarrizko elementuak zein diren eta nola funtzionatzen duten aztertzen du. Honako gai hauek jorratzen dira liburu honetan: kontsumitzailea, eroslea; enpresa eta haren ingurunea: merkatua; merkatuaren segmentazioa; produktua; marka, prezioa; banaketa; saltzailea...

Zerrenda:
Egile nagusia: Arostegi Artetxe, Agustin
Erakunde egilea: Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
Argitaratua: Usurbil : Elhuyar, L.G. 2009
Bilduma: Unibertsitatea (Elhuyar)
Gaia:
Generoa / Forma: Monografiak
Baliabide digitalak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Ikus liburuaren bertsio digitala
Sinopsia:Enpresa-zientzietako eta komunikazioko ikasleei zuzendua. Marketina zer den esplikatzen hasten da liburua, eta, ondoren, marketinaren oinarrizko elementuak zein diren eta nola funtzionatzen duten aztertzen du. Honako gai hauek jorratzen dira liburu honetan: kontsumitzailea, eroslea; enpresa eta haren ingurunea: merkatua; merkatuaren segmentazioa; produktua; marka, prezioa; banaketa; saltzailea...
Finantzaketa:Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren launtzaz argitaratu da.
Bibliografia-oharra, etab.:Bibliografia: 133.-134. or.
Deskribapen fisikoa:134 or. ; 24 cm
ISBN:978-84-92457-05-2