Euskara eta Literatura : Lehen Hezkuntza 3 / [curriculum diseinua eta koordinazioa, Amaia Artolazabal Amilleta eta Belen Baztarrika Juanes ; sorkuntza, Junkal Lertxundi Panadero ; edizioa, Idoia Arozena Etxabe ; diseinua, Juanma Aramendi eta Ainhoa Lukas ; maketazioa, Ainhoa Lukas]
KIMU proiektuak ikaslearen hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia garatzen lagundu nahi du; irakurle eta idazleak heziz, irakurketa-idazketaren ikuspegi soziokonstruktibistan oinarrituz. Heziketa literarioa sustatu, egoerak barneratu eta esperimentatuz sormena bultzatu eta prozesuari garrantzia emanez. Manipulatiboki egindako jardueretatik abiatuta, kasu honetan, kodetze-deskodetzea, sormena eta ulermena modu ludikoan lantzen dira, deskodetze ariketek duten karga errepikakorra arinduz. Jolasek KIMU bildumako ipuinekin lotura zuzena dute, hizkuntza testuan dagoenez hitzak testutik aukeratu dira eta haiekin jolastuko dugu, berriz testuan jartzeko
Zerrenda:
Egilea(k): | ; ; ; ; ; |
---|---|
Argitaratua: |
Donostia :
Ikaselkar,
L.G. 2023
|
Bilduma: |
EIMA 1 (2023ko deialdia)
Kimu (Ikaselkar) |
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Euskara eta Literatura |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea Ikus "Jakelinen egunerokoa " liburua EIMA Katalogoan Ikus "Euskal herrietako ipuin harrigarriak" liburua EIMA Katalogoan Ikus "Itsasoa etxe barruan" liburua EIMA Katalogoan |
Adina / Maila: |
Lehen Hezkuntza, 3. maila |
Sinopsia: | KIMU proiektuak ikaslearen hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia garatzen lagundu nahi du; irakurle eta idazleak heziz, irakurketa-idazketaren ikuspegi soziokonstruktibistan oinarrituz. Heziketa literarioa sustatu, egoerak barneratu eta esperimentatuz sormena bultzatu eta prozesuari garrantzia emanez. Manipulatiboki egindako jardueretatik abiatuta, kasu honetan, kodetze-deskodetzea, sormena eta ulermena modu ludikoan lantzen dira, deskodetze ariketek duten karga errepikakorra arinduz. Jolasek KIMU bildumako ipuinekin lotura zuzena dute, hizkuntza testuan dagoenez hitzak testutik aukeratu dira eta haiekin jolastuko dugu, berriz testuan jartzeko |
---|---|
Edukiak: | 3.1. Nire kontuak, kontu kontari 3.2. Zaku bete historia 3.3. Artista bat naiz ni! 3.4. Jolas-molas, sortzera goaz! 2.5. Ur handitan |
Finantzaketa: | Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2023ko deialdia) |
Deskribapen fisikoa: | 5 libk. (45, 46, 39, 39, 37) : kol. ir., argk. ; 30 x 23 cm + Kutxa 1 material manipulatiboarekin |
Adina / Maila: | Lehen Hezkuntza, 3. maila |
Hezkuntza Sailaren onespena: | 2022/06/13 (3.1.) 2022/09/23 (3.2.) 2022/12/19 (3.3.) 2023/01/18 (3.4.) 2023/03/29 (3.5.) 2023/07/13 (material manipulatiboa) |
ISBN: | 978-84-18978-32-6 978-84-18410-48-2 (manipulatzeko materiala) |