Ikastetxeko elkarbizitza hobetzen : gatazken ebazpena - eskola, herriko jaiak eta partaidetza parekidea - Proposamen didaktikoa [Lehen Hezkuntza] / Oihana Egaña Callejo ... [et al.]
XIX. mendeko hezkukntza-korronte eta -legeek badute, beste batzuen artean, sinesmen argi bat: hiritar aktibo eta konprometituak izateko ikasleak prestatu behar ditu eskolak. Hortik abiatuta, eta sozializazio-agente garrantzitsua den neurrian, eskolak bere testuinguruan murgildu beharko du; eskola ingurura atera behar da eta ingurua eskolan sartu, ikasketa ahalik eta esanguratsuena izan dadin. Horrela, herri edo hiri bakoitzeko gertakizunek, pozak eta gatazkek eragin zuzena izango dute ikastetxeetan. Proposamen didaktiko honen eragile garenon lan-eremuak Irun eta Hondarribia hartzen ditu eta, ondorioz, oso gertuko bizipena dugu emakumeen partaidetzak bi herrietako festetako alardeentan sortu duen gatazka, eta gatazka horrek eskoletan eta eskola-komunitate osoan duen eragina.
Egile nagusia: | |
---|---|
Egilea(k): | ; ; |
Argitaratua: |
[S.l.]
: Pasionporloslibros,
L.G. 2019
|
Bilduma: |
EIMA 4 (2018ko deialdia)
|
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Elkarbizitzarako konpetentziak Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentziak Izaten ikasteko konpetentziak |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Adina / Maila: |
LMH, 4., 5. eta 6. mailak |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | I LMH-4-6 ELK 392 19 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK19100242 |
Lehen Hezkuntza | I LMH-4-6 ELK 392 19 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK19100241 |