Irakurketa globala I [CD-ROMa] / Garbiñe Candina Acebes, Lucía Timpanaro Orcajada
Irakurketa globala TEA (Espektro Autistaren Nahasmendua) edo Down Sindromea duten ikasleek irakurketara hurbiltzeko modu egokiena da; baina ikasketa-erritmo motelagoa duen edo ezohiko ikasketa behar duen edozein ikaslerentzat ere erabil daiteke.Ikasketa modu honek hitz bat eta irudi bat lotzen laguntzen die. Hori dela eta, irakurketa adierazgarria da, hau da, irakurketak hasieratik dauka zentzua.TEA duten pertsonek beren pentsamendua iruditan egituratzen dute eta irakurketa-metodo honek bere hizkuntza egituratzen laguntzen die.Metodo honen bidez ikasleek arretaren eta memoriaren oinarrizko gaitasunak garatzen dituzte (diskriminazioa, asoziazioa eta sailkapena).Jokoaren bidez, irakurketa globala lantzen dugu, hau da, idatziaren ulermena eta adierazmena modu globalean.Irakurketa lantzeko bide fonologikoa erabiliz denbora gehiago behar duten ikasleentzat edo zailtasunak dituztenentzat, lexiko bidea da egokiena.
Egile nagusia: | |
---|---|
Egilea(k): | |
Argitaratua: |
[Valencia] :
Pasionporloslibros,
2016
|
Bilduma: |
EIMA 4 (2015eko deialdia)
|
Hezkuntza-etapa: |
Haur Hezkuntza (HH) Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Euskara eta Literatura |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Argitaletxearen webgunea |
Adina / Maila: |
Haur Hezkuntza Lehen Hezkuntza |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Haur Hezkuntza | S HH 392 16 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK17110327 |
Haur Hezkuntza | S HH 392 16 | Eskuragarri Maileguan eskatu | EK17110326 |