Multiploak eta zatitzaileak [Matematika-arloa - LMH 6] [Interneteko baliabidea - Eduki digital didaktikoa] / zuzendaritza, Narcís Vives; egilea, Montse Poyatos; produkzio zuzendaritza, Antonio Cara; itzulpena, Bakun
Multiploen eta zatitzaileen didaktika aztertu ondoren, zenbait kontzeptu (ilarak, zutabeak, paketeak?) azaltzeko erabiltzen diren ohiko adibideak berrikusi ditugu. Ohiko proposamenak alde batera utzi eta konstruktibismoaren printzipio metodologikoetako bat erabiltzea erabaki dugu: ikasketa dagokion testuinguruan kokatzea. Problema bat planteatzen da lehendabizi, eta proposatutako lanak egin ondoren, ikasleek hasierako problema ebatzi beharko dute. Proposamen didaktikoaren oinarria hau da: ikasketa-prozesuari ikasleek aurretik dituzten gaitasunetan oinarrituta ekitea. Ikasleek biderketak eta zatiketak egiteko gaitasunak aplikatu beharko dituzte ariketak egiteko (gaitasun horiek aurretik eskuratu dituzte), eta gero, multiploen eta zatitzaileen teoria pixkanaka ikasiko dute. Hezkuntza Teknologien Institutuko irudi-bankua. Gulliverren bidaiak. Nekazariak lagundu egiten dio. Marrazkilaria: Margarita Irene Marín
Erakunde egilea: | |
---|---|
Egilea(k): | ; ; |
Argitaratua: |
Barcelona
: Itinerarium
, 2011
|
Hezkuntza-etapa: |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
Ikasgaia: |
Matematika |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak |
Loturak: |
Joan material honetara Deskargatu webgunea |
Adina / Maila: |
LMH, 6.maila |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | 1019766 |