Liburu artean ibiltzea : irakurketa literarioa eskolan / Teresa Colomer ; [itzultzailea, Hitzurun Hizkuntza Zerbitzuak ; begirale teknikoa, Karla Fernández de Gamboa (EHU) ; hizkuntza-begiralea, Genaro Gómez (EHUko Euskara Zerbitzua)]
Irakurketa-heziketan eta heziketa literarioan irakasleen lankiderik onenak liburuak direla sinetsita, “Liburu artean ibiltzea” lanean, aurrerapen teorikoetatik eta aplikazio praktikoetatik elikatzen den hezkuntza-jardunaren esparru bat eratzen saiatu da Teresa Colomer. Liburuak bi atal dauzka. Lehenengoan, heziketa literarioaren prozesuan elkarreraginean dauden hiru alderdiak lantzen dira: eskola, irakurleak eta liburuak; bigarren atalean, elementu horiek lau irakurketa-aukerarekin nola erlazionatzen diren proposatzen da, irakurzaletasuna sustatzeko jarduerak programatzen laguntzeko irakasleei: bakarkako irakurketa eta irakurketa kolektiboa, horien hedapena jakintza-arlo guztietara eta eskola, testuen interpretaziorako gidari aditu den aldetik. “Liburu artean ibiltzea” oinarrizko kontsulta-liburua da ikasgeletan ez ezik, ikasgeletatik kanpo ere irakurzaletasuna sustatzeko jarduerak berritzeko interesa duen ororentzat, deskribatzen baitu "liburuek eta irakasleek nola jarduten duten elkarlanean ikasleentzako irakurketa-ibilbide bat sortzeko, ibilbide horren bitartez belaunaldi berriek parada izan dezaten literaturak mundua ulertzeko eta bizitzaz gozatzeko eskaintzen dizkien aukerez baliatzeko.
Zerrenda: