%0 Book %E Herrero Ocampo, Paz %E García Llorente, Carlos %E Landa, Ivan %E Zaballos Ruiz, Luis Carlos %I : Erein %D 2021 %C Donostia %B EIMA 1 (2021eko deialdia) %B EIMA 4 (2020ko deialdia) %B Erein proiektua %@ 978-84-9109-334-3 %T Biologia eta Geologia : DBH 1 : irakaslearen gidaliburua / Carlos García Llorente, Luis Carlos Zaballos Ruiz, Paz Herrero Ocampo (Lauaxeta lantaldea) ; [ilustrazioak, Iván Landa] %U http://eimakatalogoa.eus/vufind/Record/48133 %U https://www.erein.eus/libro-texto/biologia-geologia-dbh-1-irakaslearen-gidaliburua %X DBH 1. mailako Biologia eta Geologia jakintzagaiari dagokion irakaslearen gidaliburua da, dagoeneko argitaratua dagoen DBH 1. mailako Biologia eta Geologiako ikaslearen testuliburuari dagokiona alegia. Indarrean den curriculumean zehazturiko DBHko zientzietako jakintzagaiei dagozkien lan-materialak lantzea da proiektu honen asmoa. Euskara egokia eta zuzena erabiltzeaz gainera, oinarrizko gaitasunak (zeharkakoak zein disziplina barrukoak) garatzeko baliagarriak diren materialak sortzea da lanaren xede nagusia. Helburu horretarako, bi ezaugarri hauek hartzen ditu kontuan proiektuak: Heziberri 2020 proposamenari jarraitzen dion hezkuntza-ikuspegi konpetentziala; bestetik, zientziaren didaktika gidatzen duten joera berritzaileak. Dagokion ikaslearen testuliburuarekin lotuta dagoen gidaliburu hau bi zati nagusitan antolatuta dago: lehendabizi, proiektu pedagogikoa azaltzen da, irakasleak jakiteko zertan oinarritzen den ikasmateriala eta nola lotzen diren curriculumaren edukiak eta ebaluazio-adierazleak testuliburuan proposatutako jarduerekin; ondoren, jardueren erantzunak eta beste zenbait atal osagarri daude (berrikuste-testak; Metodo zientifikoa, hizkuntza-adierazpenak eta irakurmena;....). Gainera, jakintzagaiaren konpetentziaren marko teorikoan adierazitako dimentsioak eta dagozkion lorpen-adierazleak aztertu dira eta testuliburuan emandako hainbat jarduera zehaztu dira lorpen-adierazpen horiek eskuratzeko. Bukatzeko, materialaren gida didaktikoa dago, irakasleari laguntzeko material didaktikoa erabiltzeko orduan.