Bulo-suntsitzaileak [Interneteko baliabidea - Webgunea - Erronka] / Miren Ariztegi (Ordiziako Berritzegunea), Pilar Etxebarria (Leioako Berritzegunea), Elvira González (Berritzegune Nagusia), J. Manuel López-Irastorza (Berritzegune Nagusia), Karlos Sukunza (Berritzegune Nagusia)
C bitamina, baratxuria edo ardo asko hartzen badugu, koronabirusaren aurka babestuta ote gaude? Konplot bat da txertoak saltzeko? Bizi dugun pandemia egoera honetan, pertsonok gaininformazio baten aurrean gaude, barruan bulo eta fake news ugari ere bai, horietako batzuk benetan arriskutsuak eta erabat azientifikoak. Zientzia funtsezkoa da gure munduak nola funtzionatzen duen ulertzeko eta gizarteari aurrera egiteko aukera ematen dion ezagutza sortzeko. Horrez gain, espiritu kritikoa izaten laguntzen digu, ondoren erabaki oinarrituak hartzeko. Zientzia-arloaren ezjakintasuna eguneroko bizitzako egoera askotan ikusten da, eta COVID-19aren pandemiak mito asko sortu ditu. Denok behar dugu informazio zientifikoa modu egokian erabili, horrela erabaki egokiak eta ezagutzan oinarritutakoak hartu ahal izateko. Erronka honetan zientziaren eta sasizientziaren arteko ezberdintasuna ikasiko dugu.
Egilea(k): | ; ; ; ; ; ; |
---|---|
Bilduma: |
COVID-19a. Koronabirusaren inguruko zientzia-erronkak
|
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Naturaren Zientziak (Biologia eta Geologia) |
Gaia: | |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak Eduki digital didaktikoak |
Loturak: |
Joan material honetara |
Adina / Maila: |
DBH, 4. maila |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK21010319 |