Sare Sozialen erabilera bezeroarenganako arreta zerbitzuetan [Interneteko baliabidea] / Joseba Iñaki Bengoa Aurrekoetxea
Sare sozialak komunikatzeko bide berria dira eta bezeroek gero eta maizago erabiltzen dituzte jendaurrean kexak adierazteko, besteak beste. Sare sozialak enpresak bezeroekin duen komunikazio-kanal zuzenena bihurtu dira, berehalakoena eta eraginkorrena. Sare sozialetan arretarako zerbitzu ona emateak enpresaren ospea handitzen du. “Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arretaren” moduluko edukiak gaurkotzeko materiala da. Arreta-zerbitzuak aztertzen dira (publikoak zein pribatuak).
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Egile korporatiboa: | ; |
Argitaratua: |
Bilbo (Dolaretxe)
: www.irale.hezkuntza.net
2020
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak IRALEren materialak Interneteko baliabidea |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Joan material honetara (Word) |
Adina / Maila: |
Goio Mailako Heziketa Zikloa |

Internet
Joan material honetara (PDF)Joan material honetara (Word)
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lanbide Heziketa | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK20070094 |