Azala
Software Eskuragarri

Klika [Interneteko baliabidea] : fonemekin salto-saltoka / egilek, Matxalen Mejias Bikandi, Aitziber Barrenetxea Goiria, Natividad Martin Francisco

Gure jarduerak argi adierazi digunez, trebetasun metafonologikoak landuz, irakurketa eta idazketa errazago eskuratzen dira. Horregatik, garrantzitsua da hitzen egitura fonikoaren analisian trebatzea, irakurketaren eta idazketaren teknikak ikasi aurretik eta bitartean, batez ere Haur Hezkuntzan (5 urte) eta Lehen Hezkuntzako hasierako mailetan. Kontzientzia fonologikoa lantzea ezinbestekoa da irakurtzen eta idazten ikasteko prozesuan sortu ohi diren sinplifikazioak gutxiagotzeko: hitzak laburtzea, fonemak ordezkatzea, fonemak isiltzea, fonemak eraldatzea... Era berean, funtsezkoa da ahozko hizkuntzaren garapenean ere suertatzen diren ahoskatze-arazoei aurre egiteko. Izan ere, ondo ahoskatzeko, ondo irakurtzeko eta zuzen idazteko, umeak fonemak ezagutu behar ditu.

Zerrenda:
Erakunde egilea: IRALE (Artazugoikoa)
Egilea(k): Mejias Bikandi, Matxalen ; Barrenetxea Goiria, Aitziber ; Martin Francisco, Natividad
Argitaratua: Bilbo : www.irale.hezkuntza.net, 2020
Bilduma: IRALE (2019-2020 ikasturtea)
R400
Gaia:
Generoa / Forma: Interneteko baliabidea
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Deskargatu audioak (zip)
Deskargatu jokoa (1. atala)
Deskargatu jokoa (2. atala)
Ikus bideotutoriala
Lanaren zergatia eta azalpena (PDF)
Adina / Maila: Haur Hezkuntza, 5 urte
Lehen Hezkuntza, 1. eta 2. mailak
Sinopsia:Gure jarduerak argi adierazi digunez, trebetasun metafonologikoak landuz, irakurketa eta idazketa errazago eskuratzen dira. Horregatik, garrantzitsua da hitzen egitura fonikoaren analisian trebatzea, irakurketaren eta idazketaren teknikak ikasi aurretik eta bitartean, batez ere Haur Hezkuntzan (5 urte) eta Lehen Hezkuntzako hasierako mailetan. Kontzientzia fonologikoa lantzea ezinbestekoa da irakurtzen eta idazten ikasteko prozesuan sortu ohi diren sinplifikazioak gutxiagotzeko: hitzak laburtzea, fonemak ordezkatzea, fonemak isiltzea, fonemak eraldatzea... Era berean, funtsezkoa da ahozko hizkuntzaren garapenean ere suertatzen diren ahoskatze-arazoei aurre egiteko. Izan ere, ondo ahoskatzeko, ondo irakurtzeko eta zuzen idazteko, umeak fonemak ezagutu behar ditu.
Deskribapen fisikoa:PDF artxiboa + bideo tutoriala +22 lamina + audioak (mp4)
Adina / Maila:Haur Hezkuntza, 5 urte
Lehen Hezkuntza, 1. eta 2. mailak
Hezkuntza Sailaren onespena:08270