Azala
Liburua

Euskara eta Literatura. Lehen Hezkuntza 3

Proiektuaren gakoak Motibazioa: gamifikazioa motibatzeko tresna eraginkorra da, bai ikasleentzat, bai irakaslearentzat. Konpetentzietan oinarritutako ikaskuntza. Metodologia aktiboak: gamifikazioa, proiektuak, lankidetzan oinarritutako ikaskuntza, pentsatzeko errutinak eta trebeziak, askotariko adimenak. Abentura digitala: baliabide guztiak online eta offline.

Zerrenda:
Egile korporatiboa: GAMIFICA TU AULA taldea ; Aztiri Itzulpen Zerbitzuak (Legazpi)
Argitaratua: Amorebieta-Etxano : Ibaizabal , 2018
Saila: Jakintzaren Zaindariak proiektua (Ibaizabal)
Gaia
Generoa / Forma Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Proposamen didaktikoa
Adina / Maila: LMH, 3.maila

Internet

Proposamen didaktikoa
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Lehen Hezkuntza I LMH-3 EUS 17 18 Eskuragarri  Eskatu EK19110097
Lehen Hezkuntza I LMH-3 EUS 17 18 Eskuragarri  Eskatu EK19110096