Salmenta-taldeen antolamendua Salmenta-taldeen antolamendua
: Enpresa batek, merkatu-ikerketen bidez, kontsumitzaileen beharrizanak identifikatzen ditu eta, marketin-estrategia landuta, ekoizpena haien beharrizanetara egokitzen du. Jarraian, banaketa-kanalak aukeratu eta salmentak antolatu eta burutu beharko ditu. Horregatik, merkatuak etengabe aldatzen ari diren garaiotan, enpresaren salmenta-taldea ondo antolatzeak berebiziko garrantzia du: zer egitura, zer ezaugarri eta zer eginkizun eduki behar dituen zehaztu beharra dago ahalik eta egokien.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Egile korporatiboa: | ; |
Argitaratua: |
Bilbo (Dolaretxe)
www.irale.hezkuntza,net
, 2018
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
IRALEren materialak
Interneteko baliabidea Curriculumeko baliabideak EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Joan material honetara (Word) |
Adina / Maila: |
Goi Mailako Hezkuntza Zikloa |

Internet
Joan material honetara (PDF)Joan material honetara (Word)
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lanbide Heziketa | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK18060134 |