Salmenta-taldeen antolamendua [Interneteko baliabidea] / Ainara Iturraspe
Enpresa batek, merkatu-ikerketen bidez, kontsumitzaileen beharrizanak identifikatzen ditu eta, marketin-estrategia landuta, ekoizpena haien beharrizanetara egokitzen du. Jarraian, banaketa-kanalak aukeratu eta salmentak antolatu eta burutu beharko ditu. Horregatik, merkatuak etengabe aldatzen ari diren garaiotan, enpresaren salmenta-taldea ondo antolatzeak berebiziko garrantzia du: zer egitura, zer ezaugarri eta zer eginkizun eduki behar dituen zehaztu beharra dago ahalik eta egokien.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
Irale,
2018
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2017-2018 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Lanbide Heziketa (LH) |
Lanbide-arloa: |
Merkataritza eta Marketina (Lanbide Arloa - LOE) |
Heziketa-zikloa: |
Salmentak eta merkataritza-espazioak kudeatzea (Heziketa Zikloa - LOE). Goi maila. |
Lanbide-modulua: |
Salmenta-taldeen antolamendua (Modulua - LOE) |
Generoa / Forma: |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak IRALEren materialak Baliabide digitalak |
Loturak: |
Joan material honetara (PDF) Joan material honetara (Word) |
Adina / Maila: |
Goi Mailako Hezkuntza Zikloa |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Lanbide Heziketa | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK18060134 |