Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista [Berezko Tituluko Proiektua] [Interneteko baliabidea] / Eneritz Arrate García Arriola ; zuzendaria, Mikel Iruskieta : Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, hizkuntzaren prozesamenduko tresnak erabiliz
Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.
Egile nagusia: | |
---|---|
Beste egile batzuk: | |
Argitaratua: |
; [Leioa]
: Udako Euskal Unibertsitatea (UEU)
, 2017
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Interneteko baliabidea
Monografiak |
Loturak: |
Joan Ingumaren webgunera Joan material honetara |
Adina / Maila: |
espezializatua |

Internet
Joan Ingumaren webgunera
Joan material honetara
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Monografia | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK18030244 |