Irakurketa Globala II [CD-ROMa] / Garbiñe Candina Acebes, Lucía Timpanaro Orcajada
Irakurketa globala TEA (Espektro Autistaren Nahasmendua) edo Down Sindromea duten ikasleek irakurketara hurbiltzeko modu egokiena da; baina ikasketa-erritmo motelagoa duen edo ezohiko ikasketa behar duen edozein ikaslerentzat ere erabil daiteke.Ikasketa modu honek hitz bat eta irudi bat lotzen laguntzen die. Hori dela eta, irakurketa adierazgarria da, hau da, irakurketak hasieratik dauka zentzua.TEA duten pertsonek beren pentsamendua iruditan egituratzen dute eta irakurketa-metodo honek bere hizkuntza egituratzen laguntzen die.Metodo honen bidez ikasleek arretaren eta memoriaren oinarrizko gaitasunak garatzen dituzte (diskriminazioa, asoziazioa eta sailkapena).Jokoaren bidez, irakurketa globala lantzen dugu, hau da, idatziaren ulermena eta adierazmena modu globalean.Irakurketa lantzeko bide fonologikoa erabiliz denbora gehiago behar duten ikasleentzat edo zailtasunak dituztenentzat, lexiko bidea da egokiena.
Egile nagusia: | |
---|---|
Beste egile batzuk: | |
Argitaratua: |
: Pasionporloslibros
, 2016
|
Bilduma: |
EIMA 4 (2015eko deialdia)
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Adina / Maila: |
Haur eta Lehen Hezkuntzan erabiltzeko ikasmateriala izateaz gain, hezkuntza-premia bereziak dituzten umeekin erabiltzeko ere aproposa iruditzen zaigu. |