Kirol-portaeren oinarriak [Interneteko baliabidea] / Rita Intxaurraga
Modulu honetan, kirolariek, batez ere adin txikikoek, eboluzio-fase bakoitzean portaerari, garapen motorrari eta ikasteko gaitasunari dagokienez zer ezaugarri dituzten ikasiko dugu. Era berean, kirol-praktikan eragina izan dezaketen alderdi psikologiko, afektibo eta sozialez arituko gara. Bestalde, kirolariekin –banaka zein taldean– erabiltzeko egokiak diren hainbat komunikazio- eta motibazio-teknika ere landuko ditugu, baita gizarte- eta familia-inguruneetan eragina izateko estrategiak ere. Azkenik, kirol-formatzaileak berari dagokion eremuan gizarte-balioak egoki transmititzeko nola jokatu behar duen ere aztertuko dugu.
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Bilbo :
www.irale.hezkuntza.net,
2017
|
Bilduma: |
IRALE (2016-2017 ikasturtea)
R400 |
Gaia | |
Generoa / Forma |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak IRALEren materialak Interneteko baliabidea |
Loturak: |
Joan material honetara |
Adina / Maila: |
LH, goi-mailako zikloa |

Sinopsia: | Modulu honetan, kirolariek, batez ere adin txikikoek, eboluzio-fase bakoitzean portaerari, garapen motorrari eta ikasteko gaitasunari dagokienez zer ezaugarri dituzten ikasiko dugu. Era berean, kirol-praktikan eragina izan dezaketen alderdi psikologiko, afektibo eta sozialez arituko gara. Bestalde, kirolariekin –banaka zein taldean– erabiltzeko egokiak diren hainbat komunikazio- eta motibazio-teknika ere landuko ditugu, baita gizarte- eta familia-inguruneetan eragina izateko estrategiak ere. Azkenik, kirol-formatzaileak berari dagokion eremuan gizarte-balioak egoki transmititzeko nola jokatu behar duen ere aztertuko dugu. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | : PDF artxiboa (116or.) ; |
Hizkuntza-onespena: | 2017/03/06 |
Adina / Maila: | LH, goi-mailako zikloa |