Mediakrazia: komunikabideen atzeko ideologia, balioak, interesak eta botere-harremanak : emakumeak komunikabideetan (6. kap)
Komunikabideak ez dira neutralak. Komunikabide handien atzean, elite baten interes ekonomikoen eta ideologia kapitalistaren araberako mundua ulertzeko era bat dago. Hedabideak neutralak direla esaten zaigu behin eta berriz. Baina, benetan, informazio-saioek, filmek, publizitateak eta denbora-pasako espazioek ikuspuntu bakar bat inposatzen dute gizartean: "pentsaera bakarra" delakoa. Prentsa-askatasuna ala enpresa-askatasuna?
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Argitaratua: |
[Bilbo]
: Izarbel
, 2009
|
Gaia | |
Generoa / Forma |
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak |
Loturak: | Ez dago eskuragarri |
Adina / Maila: |
DBH, 3. eta 4. mailak |