Azala
Bideoa Eskuragarri

Mediakrazia: komunikabideen atzeko ideologia, balioak, interesak eta botere-harremanak : emakumeak komunikabideetan (6. kap)

Komunikabideak ez dira neutralak. Komunikabide handien atzean, elite baten interes ekonomikoen eta ideologia kapitalistaren araberako mundua ulertzeko era bat dago. Hedabideak neutralak direla esaten zaigu behin eta berriz. Baina, benetan, informazio-saioek, filmek, publizitateak eta denbora-pasako espazioek ikuspuntu bakar bat inposatzen dute gizartean: "pentsaera bakarra" delakoa. Prentsa-askatasuna ala enpresa-askatasuna?

Zerrenda:
Egile nagusia: Manzaneda, José
Argitaratua: [Bilbo] : Izarbel , 2009
Gaia
Generoa / Forma Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
Loturak: Ez dago eskuragarri
Adina / Maila: DBH, 3. eta 4. mailak