Irakurketa eraginkorra DBHn [Interneteko baliabidea] / Maria Jose Ormaetxea Zeziaga
Helburua ikasleak irakurmenean trebeak izatea eta hausnartzeko ahalmena garatzea izango da. Prozesu horretan, motibazioa behar-beharrezkoa da. Horrek ziklo bakoitzerako testurik egokienak hautatzea eta, jakina, irakurmen-prozesua bideratua izatea eskatzen du. Lanketa irakurmenean, mintzamenean eta idazmenean oinarrituko dugu. Gramatika-atala ere agertuko da. Hautaturiko azken liburua, ordea, bi proiektu berri egiteko baliatuko dugu: tertulia dialogikoa (irakurri bitartean) eta book trailer-a (irakurri ondoren).
Zerrenda:
Egile nagusia: | |
---|---|
Erakunde egilea: | |
Argitaratua: |
Gasteiz :
Irale,
2016
|
Bilduma: |
R400
IRALE (2015-2016 ikasturtea) |
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Irakurketa eta idazketa Euskara eta Literatura |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak Curriculumeko baliabideak Baliabide digitalak |
Loturak: |
Bideoa deskargatu PDFa deskargatu Argitaletxearen webgunea |
Adina / Maila: |
DBH, 1.-4. mailak |

Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK16060757 |