Historiaren makina [Interneteko baliabidea - Webgunea] / koordinazioia, Fran Bodego; programazioa, Xabier Oregi, Asier Recondo; diseinua, Fabian Hidalgo; edukiak, Nagore Irazustabarrena
Baliabide didaktiko honekin, ikasleei historiarekin erlazioa duen joko batekin jolastuz ikasi ahal izateko aukera emango zaie. Erabiltzaileek historian zehar bidaiatuko dute, historiari buruzko galderak ondo erantzunez. Erabiltzaileak galdera ondo erantzuten badu aurrera joko du, baina, erantzun okerra ematen badu, bertan geratuko da hurrengo txanda itxoiten. Aplikazio honek behar berriei egokitzen diren metodologiak erabiltzea sustatzen du, horrela, aldaketa berriei adi, eskola berri eta egokia etengabe sortzen.
Zerrenda:
Egilea(k): | ; ; ; ; |
---|---|
Argitaratua: |
()
: Ikasplay
, 2015
|
Bilduma: |
EIMA 2.0 (2014ko deialdia)
|
Hezkuntza-etapa: |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) |
Ikasgaia: |
Geografia eta Historia |
Generoa / Forma: |
EIMAk onetsitako materialak
Curriculumeko baliabideak Eduki digital didaktikoak Interneteko baliabidea |
Loturak: |
Deskargatu webgunea (EIMA Gordailua) Joan material honetara |
Adina / Maila: |
DBH, 1., 2., 3. eta 4. mailak |
Material-mota | Kokapen-kodea | Egoera | Barra-kodea |
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | EK16010079 |