Azala
Liburua

Arian B1.2: euskara ikasteko metodoa . Ikaslearen liburua

B1.2 Ikaslearen liburuak bost unitate didaktiko ditu, seigarrenetik hasita, B1.1 Ikaslearen liburuari jarraipena emanez. Aurrekoan bezla, honetan ere unitate bakoitzean hiru helburu pro-posatzen dira, eta helburu bakoitza ekintza komunikatibo bat da. Ekintza horietan bizitza errealeko gaiak, egoerak eta testuinguruak islatzen dira; ikasleak, jarduera komunikatiboen bitartez, hizkuntza modu naturalean erabiltzeko aukera izango du. Ezinbestekoa da testuen esanahia ulertzea ekintza zuzen eta egoki burutzeko. Entzumenean oinarritutako jarduerek berebiziko garrantzia hartzen dute.Unitate bakoitza egiteko, 25 ordu aurreikusi dira (Ikaslearen liburua + Lan-koader-noa). Dena dela, ikasle guztiek ez dituzte berdin baliatuko eskainiko zaizkien aukeraguztiak, norbanakoaren beharrak eta premiak ezberdinak izango baitira uneoro.Ikaslearen liburuko erantzunak eta transkripzioak aparte eskaintzen dira (liburuaren osagarri moduan), ikasleak eskura izan ditzan. Jarduerek erantzun bat baino gehiagobadute, aukera horiek ere jasota daude. Normalean, galdera itxiak proposatu dira,baina galdera irekiak dituzten jardueretan, balizko erantzunak eman dira ia beti. Ahozko testu guztien transkripzioak ere jaso dira.

Zerrenda:
Egile nagusia: Etxabe, Itziar
Beste egile batzuk: Aio, Beatriz ; Ezeiza, Joseba ; Urkizu, Marian ; Orbe, Alex ; Orbe, Kepa
Argitaratua: Donostia : Elkar , [2014]
Gaia
Generoa / Forma EIMAk onetsitako materialak
Hizkuntzak ikasteko metodoak
Loturak: Argitaletxearen webgunea
Lan-koadernoa

Internet

Argitaletxearen webgunea
Lan-koadernoa
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Ikasketa-metodoak 811.361 ETX ari Eskuragarri  Eskatu EK15111565
Ikasketa-metodoak 811.361 ETX ari Eskuragarri  Eskatu EK15091360