Neska baten hitza

“Inorrez” batxilergoko lehen mailako neska bat da, eta institutuko lagun duen Teresaren historia kontatzea erabaki du. Lagunak dauzkan loditasun arazoen berri emango du, eta baita lagun taldean sortuko diren nahaste-borraste sentimentalen berri ere. Egoerak ezusteko ondorioak izan ditzake, lagunek uste baino askoz handiagoak.Inorrez ezizeneko neskak eleberri bat idazten ikasteko ahalegina egingo du eta, gainera, kontakizuneko beste pertsonaien ikuspegia ulertzen saiatu beharko du. Egunerokoa irakurtzen hastean, egin behar duen eskola-lanean emakumeak artearen historian zer rol bete duen aztertzea bururatzen zaio Ingridi. Lan hori bere lagunik onenarekin egin behar du, Jacoborekin; Jacobo, gainera, erabat maiteminduta dago Ingridekin. Birramonaren frustrazioaz eta emakumeak artean zein gutxi agertzen diren ohartuz doan heinean, eta ikusita haietako askoren atzean istorio penagarriak daudela, beren bokazioa praktikan jartzen ahalegintzearekin zerikusia dutenak, Ingridi gero eta premiazkoagoa iruditzen zaio bere askatasuna defendatzea, Jacobok adiskideak baino zerbait gehiago izateko egiten dituen ahaleginak direla eta. Azkenean, birramonaren gogoeten ondorioz –zoriontsua izatea eta bere burua gauzatzea lortu zuen, bizitzaren azken zatian argazkigintzan arituta–, Ingrid heldu egiten da, ez da manikeismoetan erortzen, eta urrats bat egiten du aurrera Jacoborekiko harremanean, ezin baitu ukatu maite duela, ez bakarrik adiskide moduan, baina argi uzten dio bere bokazio artistikoa g...

Deskribapen osoa

Zerrenda:
Egile nagusia: Gómez Cerdá, Alfredo
Beste egile batzuk: Arana, Aitor
Formatua: Liburua
Argitaratua: [Bilbo] : Ibaizabal , 2014
Saila: Ameslari ; 22
Gaia
Generoa / Forma Haur eta Gazteentzako Literatura
Adina / Maila: 12 urtetik aurrera (Berdea)
Material-mota Kokapen-kodea Egoera Barra-kodea
Haur eta gazteentzako narratiba N GOM nes Eskuragarri  Eskatu EK14121832