Hik hasi : 185
- Gaia: Eskola alternatiboak: injerentziarik gabeko hezkuntzaren bila; - Elkarrizketa: Yolanda Jubeto, ekonomialaria eta EHUko irakaslea; .- 0-3 zikloko hezitzaileen formazioa; - Esperientziak: Kattuka haur-eskola: familiei eta komunitateari irekia; - Ekarpenak: Euskal udalekuak: uda nahiz negu, auzolana helburu; - Galdeidazue: Zer garrantzia du literatura heziketak eta zein dira horren gakoak? Iratxe Retolaza eta Amaia Serrano; Hik hasi-ren proposamena: Gorila baten lezioak, antzezlana; - Atzeko atetik: Elixabete Garmendia
Zerrenda:
Argitaratua: |
Lasarte-Oria
: Xangorin
, 2014
|
---|---|
Bilduma: |
EIMA 1 (2014ko deialdia)
; 185 Hik hasi ; 185 |
Gaia | |
Generoa / Forma |
EIMAk onetsitako materialak
|
Loturak: |
Ikus aldizkaria |
Sinopsia: | - Gaia: Eskola alternatiboak: injerentziarik gabeko hezkuntzaren bila; - Elkarrizketa: Yolanda Jubeto, ekonomialaria eta EHUko irakaslea; .- 0-3 zikloko hezitzaileen formazioa; - Esperientziak: Kattuka haur-eskola: familiei eta komunitateari irekia; - Ekarpenak: Euskal udalekuak: uda nahiz negu, auzolana helburu; - Galdeidazue: Zer garrantzia du literatura heziketak eta zein dira horren gakoak? Iratxe Retolaza eta Amaia Serrano; Hik hasi-ren proposamena: Gorila baten lezioak, antzezlana; - Atzeko atetik: Elixabete Garmendia "Hik Hasi" euskal heziketarako aldizkaria pedagogiaren inguruko euskal aldizkari bakarra da. Euskara hutsez argitaratzen den hilabetekaria da. Argitalpenarekin batera urtero jardunaldiak eta mota desberdinetako aktibitateak sortzen ditu. Lehen zenbakia 1995. urtean argitaratu zuen irakasle talde zabal batek, euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izan nahian. Besteak beste, irakasle haien artean zeuden Joxe Mari Auzmendi eta Lore Erriondo. "Hik Hasik" ezaugarri hauek hartu zituen abiapuntutzat: euskalduna, nazionala, hezkuntza komunitateko partaide guztiena, baterakoia, irekia, plurala eta independentea. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | 42 or. : arg. ; 30 cm |
Hizkuntza-onespena: | 2014/01/27 |
ISSN: | 1135-4690 |