Hik hasi : 181
- Gaia: - Etxeko lanak, neurtuta eta mugatuta erabili beharreko baliabideak; - Elkarrizketa: Cristina Uriarte, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailburua; 0-3 zikloko hezitzaileen formazioa; - Esperientziak: Semente: Galiziako eskola nazionalaren lehen hazia; - Esperientziak: Eskolako elkarbizitza hobetzeko proiektua, Txilen; - Galdeidazue: Zer garrantzia dauka familiaren partaidetzak haur eskolan?; - Hik hasi-ren proposamena: "Do, Re, Ni "piano doinuak eta jolasa uztartuz, haurrek musika bizitzea xede; - Atzeko atetik: Imanol Ubeda
Zerrenda:
Argitaratua: |
Lasarte-Oria
: Xangorin
, 2013
|
---|---|
Bilduma: |
EIMA 1 (2014ko deialdia)
; 181 Hik hasi ; 181 |
Gaia | |
Generoa / Forma |
EIMAk onetsitako materialak
|
Loturak: |
Ikus aldizkaria |
Sinopsia: | - Gaia: - Etxeko lanak, neurtuta eta mugatuta erabili beharreko baliabideak; - Elkarrizketa: Cristina Uriarte, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailburua; 0-3 zikloko hezitzaileen formazioa; - Esperientziak: Semente: Galiziako eskola nazionalaren lehen hazia; - Esperientziak: Eskolako elkarbizitza hobetzeko proiektua, Txilen; - Galdeidazue: Zer garrantzia dauka familiaren partaidetzak haur eskolan?; - Hik hasi-ren proposamena: "Do, Re, Ni "piano doinuak eta jolasa uztartuz, haurrek musika bizitzea xede; - Atzeko atetik: Imanol Ubeda "Hik Hasi" euskal heziketarako aldizkaria pedagogiaren inguruko euskal aldizkari bakarra da. Euskara hutsez argitaratzen den hilabetekaria da. Argitalpenarekin batera urtero jardunaldiak eta mota desberdinetako aktibitateak sortzen ditu. Lehen zenbakia 1995. urtean argitaratu zuen irakasle talde zabal batek, euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izan nahian. Besteak beste, irakasle haien artean zeuden Joxe Mari Auzmendi eta Lore Erriondo. "Hik Hasik" ezaugarri hauek hartu zituen abiapuntutzat: euskalduna, nazionala, hezkuntza komunitateko partaide guztiena, baterakoia, irekia, plurala eta independentea. |
---|---|
Deskribapen fisikoa: | 42 or. : arg. ; 30 cm |
Hizkuntza-onespena: | 2013/07/05 |
ISSN: | 1135-4690 |